WiTaMy Na NaSzYm BlOgU!!!

Hay :) Dziękujemy za odwiedzenie naszego bloga :) Mamy nadzieje, że się spodoba ;)

poniedziałek, 9 marca 2009

MARZENA MEDOŃ



Cześć! Mam na imię Marzena, ale znajomi mówią na mnie M11,a to za sprawą mojego ulubionego serialu "W-11",lub poprostu Mańka, chodzę do 1 klasy gimnazjum.Interesują się chemią, architekturą,teatrem i siatkówką halową,Hip-Hopem ale moją największą pasja pozostaje detektywistyka... Uwielbiam także rysować.Bardzo lubię oglądać seriale typu docu-crime.Moją ulubioną książką jest książka pt."Przygody trzech detektywów"Alfreda Hitchcocka.Jest to zbiór tomów powieści o treści kryminalnej dla młodzieży.Przygody tych detektywów są ciekawe,interesujące a zagadki, które prowadzą coraz bardziej wciągają, bardzo równiez lubię książkę pt. "Liście dzikiego wina"...W przyszłości chciałabym zostać policjantką w wydziale dochodzeniowym... Aby się uczyć i rozwijać korzystając z komputera, kupuję testy multimedialne, szukam informacji na temat moich zainteresowań, prowadzę również blooga o dwóch moich ulubionych serialach oraz sporcie. :)W wolnym czasie spotykam się z przyjaciółmi, spacerujemy i rozmawiamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

;]