WiTaMy Na NaSzYm BlOgU!!!

Hay :) Dziękujemy za odwiedzenie naszego bloga :) Mamy nadzieje, że się spodoba ;)

poniedziałek, 9 marca 2009

ANGELIKA CIERNIA


Mam na imię Angelika Ciernia. Jestem po lewej stronie na zdjęciu. Mam 14 lat i chodzę do klasy 1b. Moją ulubioną książką jest "Pamiętnik księżniczki". Jest to książka dla nastolatek, opowiada o historii zwyklej dziewczyny, która dowiaduje się, że jest księżniczką. Interesuje się chemią, geografią i zwierzętami. W dalszym życiu chciałabym pracować w laboratorium, w którym przeprowadza się badania chemiczno-biologiczne. Jestem dobra w chemi i siatkówce. Głównie korzystam z komputera i internetu po to by się uczyć. Lubię patrzeć na pokazane w internecie dowiadczenia i gdy jestem w stanie to próbuje je wykonac z jak największą dokładnocią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

;]