WiTaMy Na NaSzYm BlOgU!!!

Hay :) Dziękujemy za odwiedzenie naszego bloga :) Mamy nadzieje, że się spodoba ;)

poniedziałek, 9 marca 2009

MACIEJ IGNACYK




Nazywam się Maciej Ignacyk , mam 14 lat i chodzę do klasy I b w Gimnazjum w Brzeżnicy . Moją ulubioną książką , którą ostatnio przeczytałem był „Najstarszy” opowiada o dalszych losach Eragona , który jest Smoczym Jeźdźcem . Przeczytałem też trylogię Tolkiena „Władca Pierścieni”.Nigdy nie przyszło mi na myśl , a żeby przeczytać którąś z części „Harry’ego Pottera”.Interesuję się grami komputerowymi w czym jestem naprawdę dobry .Mam wiele ulubionych gier ,ale najbardziej lubię strategie i FPS’y.Są to na przykład Red Alert 2: Yuri’s Revenge albo Twierdza: Krzyżowiec .Niewiele osób wygrałoby ze mną w te gry . (Chyba tylko mój brat)
Fotografia to moje drugie zainteresowanie .Robię zdjęcia roślinom , zwierzętom i przedmiotom martwym np. modele samochodów i ich odpowiednikom w świecie makro.

Więcej rzeczy nie ujawnię, bo cenię sobie prywatność.......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

;]